close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות חסינות מים

    פולימר טריו לבן 30.11.2020

    מראה שכיח הוא זה אשר בא לידי ביטוי בדלתות ומשקופים רקובים ומקולפים בנקודות מפגש עם מים. מסתבר שאין מדובר בהכרח המציאות. באמצעות טכנולוגיה חדישה ביותר ניתן כיום לייצר דלתות חסינות מים אשר רטיבות אינה מזיקה להן ועל כן מתאימות לשימוש במקומות “לחים” רבים ברחבי הבית. עוד על סוג דלתות ייחודי זה בשורות הקצרות שלפניכם.

    דלת חסינת מים – היכן כדאי להשתמש?

    דלתות אשר עמידות למים הינן דלתות אשר אינן רגישות כלל וכלל לרטיבות, גם לא לאורך זמן. כאשר מציינים במקרה זה את המילה “דלתות” הכוונה היא גם ללוח (הכנף) וגם למשקופים – כל האלמנטים עמידים וחסינים בפני מים. באופן אינטואיטיבי ניתן להגיד כי דלתות חסינות מים מתאימות לשימוש בחדרים הרטובים ביותר בבית כגון חדר השירות והכביסה, המטבח, השירותים וכמובן, חדר הרחצה אך ניתן להשתמש בהן בכל רחבי הבית מפאת עמידותן הרבה והיעדר הצורך “להתחשב” בהן כאשר שוטפים את הרצפה או מנקים את החדרים באמצעות מים.

    ממה דלתות חסינות מים עשויות?

    דלתות עמידות למים עשויות מתרכובת מיוחדת של WPC פלסטיק ו-  שבבי עץ (Wooden Plastic Composite), הרכב ייחודי אשר אינו מגיב למים בכלל. שילוב החומרים הללו אינו יוצר אך ורק עמידות בפני מים אלא אף יתרונות נוספים כגון יכולות בידוד תרמי ואקוסטי מצוינות ואף עמידות כנגד אש. ואם הקו ה- “ירוק” מהווה חלק משיקול הדעת שלכם לרכוש מוצרים שונים לבית, הרי שדלתות אלו אף ניתנות למחזור מלא.

    שכבת הגנה נוספת – הציפוי

    גם דלתות העשויות מהחומרים האיכותיים ביותר העמידים במים ועומדים בתו התקן הישראלי המחמיר, חייבות שכבת הגנה נוספת אשר תמנע את המגע הישיר של הלחות עם הלוח. שכבת ההגנה גם קובעת את צבע הדלת והעיצוב שלה. ניתן למצוא 3 סוגי שכבות הגנה לדלתות פנים :

    • פורמייקה – מגוון רחב של צבעים ועיצובים ויכולות חידוש והחלפה במקרה הצורך.
    • צביעת אפוקסי (שלייף-שלק) – צביעה אטומה לחלוטין בפני מים, קלה לניקוי, יוצרת מרקם חלק ומראה מרשים.
    • ציפוי פולימרי – ציפוי זול יחסית אשר ידוע בהיעדר יכולתו למנוע חדירת רטיבות דרכו באופן מלא ולכן נחות מהשאר.

    שילוב של דלתות איכותיות, ציפוי ברמה הגבוהה ביותר והתקנה מקצועית של דלתות פנים חסינות במים (וגם של המשקופים) הם אלו אשר יקבעו את משך החיים של הדלת בבית ושביעות הרצון ממנה. חברת לידור דלתות מציעה ללקוחותיה דלתות חסינות מים ואת כל סוגי דלתות הפנים והכניסה, ברמה הגבוהה ביותר תוך ליווי והתאמה אישית וחתירה שאינה פוסקת למצוינות. הדלתות שלנו הן הטובות והמעוצבות ביותר, והמחירים – ללא תחרות.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות