close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות כניסה עץ מלא

    מגוון עיצובים של דלתות כניסה מעץ

    מחפשים דלתות כניסה מעץ מלא – מושקעות, מעוצבות ובעלות נוכחות? דלתות לידור עומדת לשירותכם, במגוון עיצובים ומחירים. אנו נשמח גם לייצר עבורכם דלתות עץ מלא בהתאמה אישית, ולהתקין אותה בביתכם, כל זאת בהתאמה מלאה לצרכים שלכם. בין אם מדובר בדלת שיוצרת תחושת חמימות וביתיות, או בעיצוב ייחודי ושונה – הצוות המקצועי שלנו לצידכם בכל רגע.

    הטעות הנפוצה 

    בבתים רבים בישראל התבססה המחשבה, כי דלת כניסה חייבת להיות עשויה מפלדה. אולי בגלל שפלדה נתפסת כחזקה יותר מעץ, רבים מעדיפים “ללכת על בטוח” ולהתקין דלתות כאלה. כמובן שאין שום פסול בדלת כניסה מפלדה, ואנו מציעים גם מגוון רחב של דלתות כניסה פלדה איכותית, אך עיצובים מסוימים, בעיקר עיצובי בתים קלאסיים או כפריים, יתאימו יותר דווקא לרכישת דלתות כניסה מעץ מלא: העץ מתאים מאוד לעיצוב קלאסי, הנשען על אלמנטים טבעיים וצבעים חמים, והוא אינו מהווה כל פשרה לגבי בטחון בני הבית.

    דלתות כניסה מעץ מלא – רק מעץ איכותי

    כאשר קונים דלתות כניסה מעץ מלא, חשוב לשים לב לאיכות העץ ולעוביו. הדלתות האלו יכולות להיות בלתי חדירות, אך הן חייבות להיות מיוצרות מעץ איכותי, עבה ועמיד ביותר לנזקי מזג האוויר – הדלתות צבועות בצבעים אשר מגנים מנזקי מזג האוויר, מהאיכות הגבוהה ביותר. אנו בדלתות לידור פורסים בפניכם מגוון רחב של חומרי גלם חזקים ועמידים, בעלי מראה שונה שיתאים לכל בית. אנו מתמחים בייצור דלתות כניסה מעץ גושני, בעל מראה מאסיבי ונוכחות חזקה, ותוכלו לעצב לעצמכם דלת כניסה מעץ אלון חזק או מעץ מייפל בעל צבע מהפנט. כמו כן, תוכלו לבחור גם סוגים שונים של עץ אגוז בעל מראה יוקרתי עבור הדלת שלכם.

    עיצוב אישי של דלתות כניסה עץ מלא

    אפשרויות העיצוב הן כמעט בלתי מוגבלות בכל הנוגע לדלתות כניסה מעץ מלא. באולמות התצוגה שלנו תוכלו להתרשם מדלתות כניסה שעיצבה החברה, או שתוכלו לבקש לעצב דלת כניסה משלכם. אנו מתמחים בייצור דלתות בגדלים המותאמים אישית, ובעיצובים יוצאי דופן. נשמח לעזור לכם בעיצוב דלת כניסה אישית שתתאים בדיוק לאופייכם ולבית הפרטי שלכם. תוכלו לבחור מבין אלמנטים דקורטיביים רבים – בהם סוגים שונים של ידיות, הוספת חומרים כמו פלדה או זכוכית, שילוב חלונות ועוד.

    כנסו להתרשם מהמבחר 

    חברת דלתות לידור מתמחה זה שנים רבות בכל שלבי בייבוא ושיווק של דלתות פנים וחוץ. מומלץ להגיע לצור קשר ולשמוע על סוגי הדלתות הרבים. תוכלו להשאיר פרטים ולהתייעץ עם המומחים שלנו בנושאים שונים.

    אם גם אתם חושבים שמגיע לכם להתחדש, צרו איתנו קשר ונתאים עבורכם את הדלת המושלמת לבית!

    בלידור דלתות אנו מעניקים ללקוחות ייעוץ מלא לגבי בחירת סוג העץ והתאמתו לבית. ביחד אתכם נחליט איזה דגם מתאים, סוג העץ, עיצוב הדלת, אמצעי המיגון וכולי.

    לידור דלתות מייצרים ומשווקים את כל סוגי הדלתות כולל דלתות כניסה מפלדה ומעץ, דלתות פנים בעיצובים שונים. אנו מספקים ללקוחותינו ייעוץ מקצועי ואחריות מלאה על המוצרים.

    icon

    מבצעים

    icon

    בנה בעצמך

    icon

    דלתות פנים

    icon

    דלתות כניסה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות