close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות פנים איטלקיות – סדרת למינטו הידרו

    כל מה שחשוב בדלתות פנים

    חברת לידור דלתות מציעה לכם דלתות למינטו איכותיות, המבודדות רעשים ובעלות עמידות גבוהה במיוחד. כל זאת בהתאמה אישית ומקורית לצרכים שלכם. דלתות הפנים האיטלקיות מיוצרות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כמקובל בתקן האירופאי. ניתן להזמין דלתות למינטו מסוגים שונים, בצבעים ובטקסטורות שונות. עיצוב דלתות הפנים יכול לשנות לחלוטין מראה של כל חדר בבית, מעבר לחשיבותה של הפונקציונליות: דלת יפה לא תהיה שווה הרבה אם היא לא תמלא את הצורך הבסיסי לבודד בין החדרים. אמנם הדלת שמחברת בין הסלון למטבח לא חייבת להיות אטומה לחלוטין לרעשים, אבל מה לגבי הדלת של חדר השינה שלכם, או הדלתות של חדרי הילדים? כדי להבטיח בית שקט ונעים, חשוב לבחור דלתות שלא מסתפקות רק בעיצוב מוצלח, אלא שהן גם מיוצרות מחומרים איכותיים המאפשרים בידוד רעשים מרבי. דלתות למינטו הן דלתות פנים איטלקיות המשלבות באופן מושלם עיצוב ושימושיות.

    מה כל כך מיוחד בדלתות למינטו?

    לא סתם בוחרים יותר ויותר אנשים בדלתות המעוצבות האלו, שהגיעו אלינו הישר מאיטליה. דלתות למינטו משתמשות בחיפוי העשוי משכבות רבות של פורמייקה בעוביים שונים, והתוצאה – מראה אחיד בצבע עמוק ומהפנט, הטומן בחובו עמידות גבוהה מאוד למכות, שריטות ופגיעות אחרות. פגיעות קלות שהיו עשויות להשאיר את חותמן על דלתות פורניר או על דלתות פשוטות יותר, לא מגרדות את פני השטח החזקים של דלתות הלמינטו. אך אם הדלת בכל זאת נשרטה או נפגמה, ניתן לקנות בזול חומרים לאיטום שריטות, המאפשרים להחזיר את הדלת למצבה המקורי בתוך שניות.

    יכולת בידוד רעשים ועמידות גבוהה

    החומר המבריק למחצה המצפה את דלתות הלמינטו, מאפשר גם ניקיון קל ומהיר של הדלת; שימוש בכל מטלית לחה ינקה את הדלת לחלוטין כמעט מכל לכלוך שאפשר לחשוב עליו בבית. בנוסף על כל אלו, דלתות הלמינטו מצטיינות בבידוד רעשים. אלו הן דלתות כבדות יחסית, בשל עוביין וצפיפות החומר שבתוכן, ובשילוב משקוף מתאים הבנוי באופן דומה, ניתן לאטום באופן משמעותי רעשים שנכנסים ויוצאים מהחדר. הדלתות השימושיות האלו מגיעות במגוון גדול מאוד של צבעים ועיצובים, ובשילוב אלמנטים חיצוניים רבים להגדלת הגמישות וההתאמה לבית.

    מאפייני דלתות איטלקיות

    אז מהם, למעשה, אותם מאפיינים אשר מייחדים והופכים את הדלתות האיטלקיות למיוחדות? 1.סגנון עיצובי. הדלתות האיטלקיות (הן דלתות הפנים והן דלתות הכניסה) מאופיינות, ללא יוצא מן הכלל, בעיצוב מאוד ייחודי. בדרך כלל, דלתות אלו לא יהיו פשוטות או קלאסיות לחלוטין ללא “טאצ'” או “טוויסט'”. מדובר על עיצובים נהדרים גם בזכות ובעזרת השילוב של חומרי הגלם יחד, לדוגמא: דלתות מעץ עם פסי אלומיניום, דלתות פלדה עם זכוכית וכיוצא מכך. 2.חומרי גלם. חומרי הגלם אשר נבחרים עבור דלתות אלו נחשבים חומרי גלם מאוד איכותיים (דבר שגם נראה, באופן מיידי, מבחינה חזותית). כפי שציינו לעיל, ניתן פעמים רבות לראות שדלתות אלו מגיעות עם עיצובים של “שיתופי” פעולה בין חומרי הגלם האיכותיים. 3.דלתות למינטו – איטלקיות עומדות בתקנים וסטנדרטיים מאוד גבוהים. עמידות גבוהה. בשל אותם איכויות וסטנדרטיים, כפי שציינו, מדובר על דלתות בעלי עמידות מאוד גבוהה. כיצד הדבר בא לידי ביטוי? הדבר מתבטא ביכולותן של הדלתות אלו לעמוד בפני מכות, שריטות וכדומה. אלו הן הסיבות המרכזיות (לצד סיבות נוספות שלא הזכרנו כעת) אשר הופכות את הדלתות הללו לנהדרות למגוון עצום של עיצובים וסגנונות בבתים שונים.

    דלתות לידור

    חברת לידור דלתות מתמחה זה שנים רבות בעיצוב, ייצור ושיווק של דלתות כניסה ודלתות פנים, בהן גם דלתות למינטו איכותיות. כדי להתרשם ממגוון דלתות למינטו, כדי לבחון דגמים אחרים של דלתות פנים או דלתות כניסה, אנו מזמינים אתכם לבקר אותנו באתר האינטרנט שלנו. נשמח לשמוע את רצונותיכם ולעמוד לשירותכם. בואו להתרשם ממגוון דלתות למינטו באולמות התצוגה של לידור דלתות, אנו נגשים לכם את החלום!
    icon

    מבצעים

    icon

    בנה בעצמך

    icon

    דלתות פנים

    icon

    דלתות כניסה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות