close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות פנים מעוצבות – סדרת צבע

    מגוון דלתות פנים מעוצבות

    אל תשאירו את העיצוב המקורי לדלת הכניסה של הבית בלבד. מחפשים לראות את  כל מגוון דלתות פנים לעיצוב הבית שברשותנו? היכנסו לקישור. אצלנו תוכלו ליהנות מים של עיצובים, צבעים, טקסטורות וחומרים – וכל האפשרויות פתוחות בפניכם.

    דלתות פנים מעוצבות – לא לשכוח את החשוב מכל

    הרבה פעמים קורה שמשפצים בית כך שהוא יהיה מעוצב בסגנון מוגדר וברור. אך לפעמים, במהלך השיפוצים, דלתות הפנים נשכחות בין כל התכנונים והעיצובים, כאילו הן לא היו חלק מרכזי בעיצוב הבית. אך חשוב לזכור, כי דלתות פנים מעוצבות הן בעלות השפעה גדולה מאוד על המראה הסופי של החדר וגם של הבית, ויש להשקיע בבחירתן מחשבה וזמן רב.

    איזה סוג דלתות פנים מעוצבות לקנות?

    חברת לידור דלתות מעצבת, מייצרת ומשווקת מגוון גדול מאוד של דלתות פנים מעוצבות כך שיתאימו לכל סגנון עיצוב. חשוב מאוד גם להתאים את סוג הדלתות עם היתרונות הייחודיים שלהן, לחדר הספציפי אותו מעצבים. למשל, בחדר האמבטיה, שבו יש לחות רבה, רצוי לבחור בדלת מעוצבת שעברה תהליך צביעה הנקרא שלייפלק. הדלתות האלו עמידות במיוחד בפני רטיבות ולחות, הן אינן משנות את צבען מחשיפה למים או לאור שמש ישיר, והן גם לא מתעוותות ולא מאבדות מחוזקן כעבור שנים רבות. כמו כן, דלתות שלייפלק מומלצות להתקנה עבור כל חדר בבית, כיוון שיש להן יכולת בידוד גבוהה הודות לסוג העץ העבה והכבד ממנו הן מיוצרות.

    כיצד מיוצרות דלתות שלייפלק?

    דלתות שלייפלק (הנקראות לעתים גם דלתות גמר צבע), מיוצרות בתהליך מיוחד שהופך אותן לעמידות ולאמינות ביותר. הייחוד שלהן טמון בדרך הייצור: בצביעה ובגימור הדלתות. דלתות העץ האלו נצבעות בצבע אפוקסי מיוחד (ישנם צבעים ועיצובים רבים לדלתות גמר צבע); הן עוברות צביעה בתנור, כלומר שלאחר הצביעה הן מוכנסות לתנור מיוחד הגורם לצבע להתקבע ולחדור לעומק העץ, ובסיום התהליך הן למעשה מוכנות להרכבה. השימוש בצבע אפוקסי חזק ועמיד, בשילוב טכניקת הצביעה המיוחדת, גורמת לדלת להיות חסינה למים, וכן לשמור על צבעה העז לאורך זמן רב.

    דלתות פנים מעוצבות קונים בלידור דלתות

    בחדרי התצוגה של לידור דלתות תוכלו למצוא סוגים רבים של דלתות פנים מעוצבות מסוגים שונים, ובהם גם דלתות שלייפלק. אנו מזמינים אתכם לבקר אותנו בירושלים, באור יהודה ובבית שמש, להתרשם מסוגי הדלתות השונים ולהתייעץ עם המומחים שלנו לגבי הרצונות והחלומות שלכם לעיצוב הבית. נוחות ועיצוב לא חייבים לסתור זה את זה, בואו להתרשם מעולם הדלתות שלנו ותתחדשו בעיצובים יפיפיים לביתכם!
    icon

    מבצעים

    icon

    בנה בעצמך

    icon

    דלתות פנים

    icon

    דלתות כניסה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות